پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250922
واکسيناسيون عمومي در کمترين زمان جزو اهداف اصلي طرح شهيد سليماني است/ تا مهار بيماري کرونا در کنار مردم هستيم
تاریخ انتشار : 1400/06/16 09:30:19
نمایش : 1212
جانشين فرمانده کل سپاه گفت: اميدوارم با اجراي دقيق طرح شهيد سليماني و سرعت بخشي به واکسيناسيون در کشور، سال 1401 با بحران ويروس کرونا در کشور مواجه نباشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از تهران پرس، سردار علي فدوي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در رزمايش بزرگ طرح شهيد حاج قاسم سليماني که عصر امروز با حضور رده‌هاي شرکت کننده نواحي ۱۱ تا ۱۶ تيپ حضرت زهرا_يگان امام حسن(ع) در ناحيه مقاومت بسيج مالک اشتر تهران برگزار شد، با بيان اينکه اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني مي‌تواند مبتلايان و قربانيان ويروس کرونا در تهران را کاهش دهد، افزود: در روزها و هفته‌هاي منتهي به اربعين حسيني هستيم و در اين ايام، دل هاي عاشقان ثارالله (ع) در بين الحرمين است و همه دل شيفتگان امام حسين(ع) در انتظار فراهم شدن شرايط براي برگزاري پياده روي عظيم اربعين حسيني هستند و اين کار شدني است اما با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و اميدواريم که اين بيماري منحوس کرونا ريشه کن شود و همچون گذشته شاهد برگزاري حماسه ميليوني در اربعين حسيني در کربلا باشيم.
وي با اشاره به اعزام رزمندگان اسلام به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل در دوران دفاع مقدس و نقش آفريني پايگاه مالک اشتر در آن شرايط، اظهار داشت: اينجا ناحيه مالک اشتر است و در دوران جنگ تحميلي، شاهد اعزام رزمندگان بسياري از اين مکان به جبهه‌هاي نبرد بوديم و در جنگ نابرابري که نوک پيکانش رژيم بعث و صدام و در آن سوي ديگرش، ۸۰ کشور جهان در مقابله با ايران حضور داشتند، شاهد از جان گذشتگي و ايثار شهداي دفاع مقدس بوديم که باعث پيروزي ما در نبرد حق عليه باطل شد.
 
جانشين فرمانده کل سپاه در ادامه تاکيد کرد: بيش از ۳ هزار رزمنده که در دوران دفاع مقدس از پايگاه مالک اشتر به جبهه اعزام شده بودند، به شهادت رسيدند و با اهداي خون پاکشان، از اسلام و انقلاب اسلامي محافظت نمودند و اين امنيت فعلي، هديه گرانبهاي همين شهداست.
 
سردار فدوي با اشاره به اينکه فرهنگ ايثار و از جان گذشتگي همچنان در کشورمان زنده است، گفت: با پيدايش بيماري کرونا در کشورمان، شاهد فداکاري و ايثار مدافعان سلامت و کادر درمان براي نجات جان مبتلايان به بيماري کرونا بوديم که اين حماسه آفريني در نوع خودش بزرگترين خدمت و عبادت محسوب مي شود و برخي از مدافعان سلامت در اين ميدان نبرد، جانشان را تقديم کردند و به شهادت رسيدند.
 
وي با بيان اينکه اجر و پاداش شهداي مدافع سلامت کمتر از شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم نيست، افزود: در حال حاضر خبري از ترکش و خمپاره نيست اما عزيزاني که در خط مقدم مقابله با بيماري کرونا براي نجات جان هموطنانشان تلاش مي کنند، با تاسي از فرهنگ دوران دفاع مقدس، جانانه در برابر اين ويروس منحوس مقابله مي‌کنند و خوش به سعادت عزيزاني که در راه نجات جان مردم قدم بر مي‌دارند.
 
جانشين فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاري رزمايش حيات بخش مقابله با بيماري کرونا هستيم و واقعا حيات بخشيدن به انسان ها، يک عبادت و خدمت بزرگ محسوب مي شود و در اين ۱۹ ماه که کشورمان با بيماري کرونا دست به گريبان است، همه کساني که در اجراي طرح شهيد سليماني و رزمايش حيات بخش خدمات موثري انجام دادند، ثواب اين عملشان نزد خداوند محفوظ است.
 
وي با اشاره به اينکه تا مهار بيماري کرونا در کنار مردم هستيم، تاکيد کرد: بايد طوري برنامه ريزي کنيم که با اجراي دقيق طرح شهيد سليماني و سرعت بخشي به واکسيناسيون در کشور، سال ۱۴۰۱ با بحران ويروس کرونا در کشور مواجه نباشيم و بتوانيم اين ويروس منحوس در کشورمان را ريشه کن کنيم.
 
سردار فدوي با بيان اينکه اجراي طرح شهيد سليماني در کشور هميشه موثر واقع شده است، افزود: در سال ۹۹ با انجام طرح بيماريابي در قالب طرح شهيد سليماني بسياري از بيماران که ناقل بيماري کرونا بودند،  شناسايي و درمان شده و در آن بازه زماني اجراي اين طرح از شيوع بيماري کرونا در کشور جلوگيري شد.
 
جانشين فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مشارکت سپاه و بسيج در سرعت بخشي به واکسيناسيون در کشور موثر واقع شده است و طرح شهيد سليماني باعث شد که ضمن تسريع در روند تامين و تزريق انواع واکسن کرونا، تعداد زيادي از جامعه هدف واکسيناسيون در کشور در کمترين زمان ممکن عليه کوويد ۱۹ واکسينه شوند.
 
وي با بيان اينکه مهمترين راهکار براي پيشگيري از شيوع گسترده کرونا در کشور مشارکت مردم در اجراي مصوبات ستاد ملي کروناست، تاکيد کرد: رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و توجه مردم به شيوه نامه‌هاي بهداشتي و همچنين خودداري از سفرهاي غير ضروري و شرکت نکردن در تجمعات و نرفتن به مکان‌هاي شلوغ و پر خطر مي‌تواند در مهار بيماري کرونا در کشور موثر واقع شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html